Finans-Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Staj Değerlendirme Planı

Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü staj değerlendirme takvimi aşağıdaki gibidir. Aşağıdaki takvime uyulması zamansız ortaya çıkan staj defteri ve değerlendirme problemlerini ortadan kaldıracak, hocalarımıza düşen iş yükünü belli bir plan içinde yürütmeyi sağlayacaktır.
 
I. Staj komisyonu: Yaz dönemindeki stajların değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Böylece, kayıt döneminde Mesleki Staj dersinin toplam AKTS ye yapacağı etki ortadan kalkacaktır.
Staj yapan öğrenciler en geç Ağustos ayının 3. haftasının Cuma gününe kadar eksiksiz olarak doldurdukları staj defterini danışmanlarına elden veya posta yolu ile ulaştırmış olmalıdır.
Staj yapan öğrenciler Ağustos ayının 4. haftasının Cuma günü saat 10:00’da staj komisyonu için Ula Ali Koçman MYO’nda hazır bulunmaları gerekmektedir. Komisyona giren adaylar için BAŞARILI, DÜZELTME veya BAŞARISIZ değerlendirmelerinden bir tanesi yapılır.
DÜZELTME durumunda, öğrenciden, danışman yönetiminde staj defterindeki gerekli düzeltmeleri yapması istenir.
BAŞARISIZ durumunda, öğrencinin yeni bir staj yapması istenir.
Komisyona gelmeyen, staj defteri olmayan öğrencilerin stajları değerlendirilemez ve BAŞARISIZ olarak kabul edilir. BAŞARISIZ notuna sahip olan öğrenciler ile staj yapmayan öğrencilerin, kayıt döneminde ortaya çıkan eksik AKTS ve/veya mezuniyet için yeterli ders alamama vs. gibi öğrencinin aleyhine olan durumlardan öğrenci sorumludur.
Yaz döneminde staj yapan öğrencilerin bu komisyona girmeleri şiddetle tavsiye edilmektedir.
 
II. Staj Komisyonu: İhtiyaç duyulması halinde Güz ders döneminin 12. haftasının Cuma günü saat 10:00 ‘da Ula Ali Koçman MYO’nda yapılacaktır. Öğrenciler, Güz ders döneminin 11. haftasının Cuma gününe kadar eksiksiz doldurdukları staj defterlerini danışmanlarına ulaştırmak zorundadır. Yaz döneminde staj yapan fakat I. staj komisyonuna girmeyen öğrenciler bu komisyona girebilirler.
 
III. Staj Komisyonu: İhtiyaç duyulması halinde Bahar ders döneminde yapılır. II. Staj komisyonu takvimi gibidir.